Jul...

Imorron är det julafton, som dom flesta i min närhet så är ju inte jag en jätte fantast av julen....så även denna jul, helst av allt skulle jag vilja ligga i soffan och kolla på tecknat och bara njuta av ensamhet och tystnaden....sen har det varit en hel del på jobbet nu oxå...har fått hoppa in och börjat på en annan avdelning men samtidigt ska jag göra ordrar på frukten men jag tycker det är otroligt roligt att få göra lite annat oxå, men saknar henne jag har hoppat in istället för otroligt mycket så jag längtar verkligen tills hon kommer tillbax!!!! Men som sagt åter tillbax till julen..är nu ledig 3 dagar och imorron blir det först en sväng till pappa och sen på eftermiddan blir det knytis hos min moster och hennes familj, vi brukar kunna bli runt 15-20 st så det är ju inte lugnt precis ;) sen på juldagen blir det party på kvällen, det är då jag brukar fira min jul ;) Nej nu är det väl dax att slå in lite julklappar för jag kan nog inte lägga dom i plastpåsarna som dom ligger i under granen.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0