Seans...

Var på min första seans idag...det var en stor seans som Pierre Hesselbrandt höll i, det var hela 350 st vilket jag kan tycka att det var lite många....det var inte ngn som vill kontakta mig denna gång, men måste säga att det var en upplevelse för mig ändå...bara att få höra när dom andra i publiken fick kontakt med sina anhöriga...vissa berörde mer än andra och man fick lite tårar i ögonen.. Kommer nog inte gå på en sånn stor seans igen men vill gärna prova på en mindre eller varför inte gå på en privat sittning.... På slutet lottade Pierre ut lite gåvor och han gav även bort ngr...ångrar att jag inte sträckte upp handen då han frågade om ngn ville ha en nattmössa (så man kan "stänga av" på nätterna)för vissa nätter kan jag tycka är väldigt jobbiga...får nog maila till honom och beställa en sånn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0