3 timmar.....

har spenderat 3 timmar sittande på en spinnigcykel idag....så jävla grymt härligt :D nu har man ny härlig energi för en kommande jobb och träningsvecka, gäller bara att dricka en hel massa och äta så man inte känner sig halvt bakis imorron ;) angående gårdagskvällen så gick det bättre än vad jag trodde, var livrädd att jag skulle vara mitt blyga jag under fikan men nej då....jag tycker jag pratade på rätt bra faktiskt :) nån tyst stund blev det men inte den pinsamma tystnade som kan bli....stolt över mig själv :D kan nämna nu att jag var iväg och fikade med en kille....få se vad som händer men har haft kontakt med varandra även idag :) nej nu ska jag inta lite vätska tjing tjing :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0