Förbannelsen....

japp åter igen har jag insett att förbannelsen finns kvar och den etsar sig fast hårt om inte hårdare än förut.....bara att inse att denna förbannelse kommer jag att få leva med...så jag kommer nu helt glömma allt vad män heter...så vart ligger närmaste kloster??? denna förbannelse måste ju ha en mening och det verkar som att det är att jag ska bli nunna och gå i kloster...kanske inte så dummt??!! men lite tråkigt blir det ju då dom enda färgerna på kläderna är svart och vit.....men man kanske kan smuggla in ett par färgglada underkläder att ha på sig iallafall...eller använder man trosor i kloster eller blir det till att låsa fast ett kyskbälte??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0