Länge sen....

Nu ger jag mig verkligen en klapp på axeln...var till badhuset helt själv och simmade efter jobbet...men fasen vad jag tycker det är tråkigt att simma...hoppas verkligen att jag blir bättre på det, simmade 1 km på 40 minuter det är ju skit lång tid det...och under tiden jag hade fullt sjå att hålla huvudet ovanför vattenytan så hade ngr simmträning brevid å där gick det ju undan... Men lite possitivt är det ju med att gå å simma...det var ju en gobit till badvakt som kom och satt sig på en stol, så lite ögongodis på fredagskvällen fick man ju ;) Tog även mod till mig att gå å sätta mig i bubbelpoolen helt själv, det var så skönt att bara sitta där så det var på gränsen att jag kunde ha somnat där..... På tisdag blir det ett nytt försöka att simma ngr längder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0