spenderar...

Är det ngt ställe jag helst spenderar så jag har ledig tid över så är det på Hälsocenter....just nu är mitt liv träning, skulle kunna träna hur mycket som helst nu känns det som :) På söndag ska jag sitta på spinningcykeln i 3 timmar och jag längtar verkligen....stod som första reserv på listan eftersom det hade hunnit bli fullt då jag anmälde mej och igår fick jag reda på att det var en som hoppat av...blev hur glad som helst och jag är sååååå taggad :D imorron händer en annan grej men det vill jag inte tala om riktigt än vad det är, få se hur det går först...men pirrigt är det och det kommer att bli ännu mer pirrigt ju närmare det blir :s det var ngr år sedan sist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0