Brytit....

Jag gav mig själv ett tyst nyårslöfte....ett nyårslöfte lyckas man ju aldrig attt hålla, lika så blev det med detta löfte....höll det ju inte vidare länge :( men det löfte jag skulle försöka uppfylla kommer jag aldrig att hålla....varför ska det vara så svårt att tycka om sig själv och tro på sig själv för??? Den mobbing jag utsattes för som barn har verkligen satt sina spår...dom fick verkligen att tro att jag inte duger till ngt att jag alltid kommer vara den fula och tjocka....eftersom att jag fortfarande har detta liggandes i mitt bakhuvud så är det jätte svårt att hitta ngn att älska och ge min kärlek till, för jag tror ju fortfarande att ingen kan tycka om mig... jag hade hellre tagit ett slag i magen lr i ansiktet än att få höra allt med ord...orden finns alltid kvar som ett eko i huvudet, medans blåmärket/smärtan efter ett slag försvinner efter ett tag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla Helena,jag blir så ledsen när jag läser detta.Jag vet inte vad jag ska säga,det är bara du själv som vet vad du känner och tycker....

Vad som hände "igår"är tid som du tar från din härliga framtid där det inte finns några mobbare.Mobbare är människor som har problem med sig själva,loosers om du förstår vad jag menar.

I dag kan de inte komma åt dej,du är vacker,intelligent,lätt för att skratta,en djävul på att jobba,tränar hårt och tänker på din kropp och äter dina "otäcka" rödbetor till ungefär ALLT ;))

Man kan inte tala om för en människa att man ska älska sig själv,vissa dagar är

2012-01-08 @ 17:10:33
Postat av: Anonym

OOPPS,jag kom åt fel knapp,jag var ju inte klar:))

Man kan inte tala om för en annan människa att älska sig själv,vissa dagar känner man sig låg och andra inte,men se till alla dina fördelar,och vad du har åstakommit helt på egen hand,det är ju otroliga saker.Helena !! Du är bäst!Säg det varje dag,så kommer du underfund med att det faktiskt är så.

Jag tycker om dej väldigt mycket och det skulle vara väldigt tomt på jobbet utan dej,ditt lilla charmtroll med ett humör som svänger värre än svängdörrarna på den värsta Saloonen.;))

Glöm inte att du duger precis som du är,det finns bara en Helena och det är du.Kram Ylvis

2012-01-08 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0