Glöm & gå vidare...

Det känns verkligen att jag ska göra det, glömma och gå vidare!! Men vill jag det egentligen längst där inne??? kan inte sluta att tänka på honom, han dyker upp i mina tanker hela tiden.... Eftersom mitt självförtroende är som det är och att jag inte kan tro på mig själv så kommer jag att göra som alla andra gånger....glömma och gå vidare... men vill jag verkligen det den här gången??? ska jag låta han försvinna utan att försöka, ska jag låta ngn annan få ta han istället?? Tänker att han är alldelens för fin för mig....men kan någon vara alldelens för fin för ngn??? varför skulle inte jag kunna få en kille som är fin för??? En del av mig säger NEJ gör det inte det kommer inte att funka iallafall...en annan del av mig säger JA GÖR DET!! och då tänker ja ja jag ska göra ett försöka men lika fort som jag tänker det så nej jag orkar inte med ett bakslag till...det är nog bäst att låta bli... MEN JAG VILL JU!!!! Så här känner jag mig rätt ofta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0